Wednesday, October 17, 2012

I'm Back Again

   Lama juga aku x update blogger aku nie ... last sekali pada bulan mac then aku sunyi sepi seketika ... ialah sejak bibik aku dh balik aku busy sikit untuk uruskan perihal anak anak aku ... kiranya nak menyesuaikan diri kembali seperti dulu ambil masa juga kerana semasa aku ada bibik senang sikit keje aku ialah berikan arahan sahaja ... hehehe bila aku dah take over sendiri baru tahu penatnya macam mana kan ...
   Rupa rupanya jika x ada bibik nie memang letih jugak lah walaupun aku bukan keje pejabat tetapi surirumah sepenuh masa ... bab pening tu memang pening lah sebab nak melayan 3 kerenah hero aku ... kalau x menjerit satu hari memang x sah lah ... klu buleh hari hari aku kena menjerit barulah anak anak aku nak dengar kata ... nasib baik x naik darah tinggi aku .... fuhhhh !!!
   Banyak dugaan aku ... barulah aku sedar bukan senang nk hendak menjadi seorang ibu yang beribawa ... dan terlalu banyak dugaan yang harus aku tempuhi untuk membesarkan anak anak terutama harus banyakkan bersabar ... insyaallah aku mampu melakukannya ... aminn
 

No comments:

Post a Comment