Thursday, October 20, 2011

For My Hubby




Ya Allah . . Kau yang Maha tahu segalanya . . bila kehadiranku menganggu hatinya, tidak membawa kebaikan padanya, maka kau pisahkanlah kami biarpun kami terluka. . bila aku tak layak dan bukan yang terbaik untuknya. . maka kau jauhkanlah aku darinya. . bila bukan aku yang tertulis untuk melengkapkan separuh dari agamanya, maka jarakkan kami agar tidak timbul rasa yang mengundang kecewa. . bila aku bukan yang terbaik . . bila aku bukan yang tercatat dalam takdir . . dan bila dia berhak kepada yang lebih baik. . maka jarakkan kami . . pisahkan kami Usah menangisi perpisahan. . kelak Dia akan gantikan . . dengan seseorang yang telah tercatat . . dengan seseorang yang terbaik untuk dunia dan akhirat kamu . . ~suaraheaRty

No comments:

Post a Comment